Besvärligt


Svårt det här med bloggandet, önskade jag kunde ha båda mina två bloggar i ett då jag vet att många vill läsa om vardagslivet och se bilder. Dock att man skulle kunna lösenordskydda vissa inlägg som är mer privata, såsom bilder på oss och hus och hem/närområde. Detta är (utan att säga för mycket) mer skydd för familjens skull då det visar sig pga yrke att det kan vara bra. Men allt i den bloggen är ju inte "känsligt material" så i övrigt kan den ju vara öppen.

Har ännu inte lyckats komma på hur man bäst gör detta utan att behöva flytta över inlägg manuellt (och det skulle ta sin tid då man bloggat under något år..). Kanske kan länka till min andra blogg i inläggen och så kan man läsa där?! För nu försöker jag skriva i båda och vissa inlägg blir samma och andra inte, mer jobbig och tidskrävande..

Någon som har något bra tips?! Hur har ni löst det?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0