Fotovägg


Håller på att få upp en fotovägg här hemma. Har äntligen fått fotona jag beställt men nu så tog ju såklart ramarna slut... Har satt den på en vägg där det finns gott om plats för "väggen" att växa :-) Mitt andra projekt är att rama in lilltjejens teckningar och sätta upp på en annan vägg. Barnens kreativa och färgglada alster passar bra till alla vita väggar hemma hos oss. Så är alla nöjda och glada, dottern får ha uppe några av sina teckningar som hon vill och jag får ha dem i form av tavlor istället för att bara hänga upp dem över allt med tejp som dottern tycker. Lite ordning i kaoset ;-)




Bild:sköna hem


Kommentarer
Postat av: Elin

Tack :-)



Det är så fint med fotoväggar! Hoppas att din blir lyckad och att man får se en bild på den sen.

Kram

2010-08-29 @ 13:38:49
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/
Postat av: Camilla

Vilken inspirerande fotovägg! Har också framkallat foton att göra fotovägg med:) så det är ett av alla projekt här hemma just nu.



Stort tack för dina tips om de rosa bokstäverna!! Att pimpa en vit galge finns redan med på att göra listan;)



Jättefin blogg förresten!! Hit tittar jag gärna in igen!



Kram!

2010-09-09 @ 22:35:51
URL: http://vitha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0