Matplats


Här hemma funderas det på matplats. Vi tittar på stolar och har svårt att hitta de perfekta stolarna, antingen så är de osköna eller så är de för opraktisk när man har barn.


Vi har ett vitt elipsformat bord att utgå ifrån.
Det är ett sådant här men med förlängningsmöjlighet som vi använder.





Stolar vi har kikat på...



Stol från my home, är inte helt säker på om det ser bra ut med en stol helt i trä när bordet har metallben...


BERNHARD Stol svart Bredd: 45 cm Djup: 50 cm Höjd: 77 cm Sitsbredd: 45 cm Sitsdjup: 40 cm Sitshöjd: 48 cm
Eller denna från Ikea, nackdelen är att det är fast klädsel...


UNO i gruppen Stolar hos Furniturebox (20-10-10850)

Denna stol från furniture box var jag sugen på tidigare men efter att ha kikat närmare så är jag inte lika säker. De jag såg verkade lätt repad och blir liksom ruggig i sitsen och med småbarn så vet jag inte om det är så bra (och sambon tjatar på att han tror att de tippar lätt).



SHELL i gruppen Stolar hos Furniturebox (20-10-10026)
Eller kanske dessa också från furniture box



Suck inte helt enkelt att hitta något som känns helt hundra som ni märker...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0