Regn och rusk


Inser att hösten sakta smyger sig på och efter gårdagens regn och ruskväder så kände jag att det är dags att se över höstkläderna. Dottern har kläder så hon borde klara sig ett tag iaf, med regnställ från Didrikson och POP och stövlar från Kamik

Och lillebror sitter ju mest i vagnen och behöver ju inte direkt tänka på regnet...

Men jag då?! Har en vattentålig jacka som jag tycker är toppen men skulle nog behöva en riktig regnjacka. Och kanske införskaffa ett par nya stövlar. Ett par ev fodrade eller lite rymligare så man kan ha dem när snöslasket börjar.

Här är några alternativ jag har tittat på.


Stövlar från Hunter

 
Skor | Gummistövlar - Hunter: Original Tall FuschiaSkor | Gummistövlar - Hunter: Huntress Black


eller kanske vita Ilse Jacobsen

Skor | Gummistövlar - Ilse Jacobsen: Rub 1-11



eller de lite billigare alternativen från Viking

Skor | Gummistövlar - Viking: TriumphSkor | Gummistövlar - Viking: Triumph


Även Trietorn har en vit version

Skor | Gummistövlar - Tretorn: Kelly



Och denna regnjacka från Ellos






Kommentarer
Postat av: Erica

Jag har chokladbruna Hunterstövlar och är nöjd med dem!! Behöver köpa en lång regnjacka och den vita från Ellos var snygg ;)



Kram Erica

2010-08-28 @ 12:44:14
URL: http://www.misspiffy.blogspot.com
Postat av: Hemma hos Katta

Hunterstövlarna känns klassiska och jag skulle inte tacka nej till ett par nya inför hösten!



Ha en fin kväll! Kraam

2010-08-28 @ 17:40:23
URL: http://kattabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0